Galatasarayımızın taraftar grubu olan Ultraslan forumlarında okuduğum ilginç bir konuyu buraya taşımak istedim.Rakip takımla asla alakası yoktur lütfen kimse üstüne alınmasın...
Ultraslan forumlarında maç öncesi yapılacak organizasyonların planları yapılıyordu.Çoğunluğunu öğrenci kardeşlerimizin oluşturduğu bir grup arkadaş sopalı bayrak yaptırdılar.Bayrak sopalarını da maçtan bir gün önce stada emanet olarak bıraktılar.Fakat eminiyetin son yaptığı aramada bayrak sopaları deponun klidi kırılarak toplatılmış.Bunada sebeb olan tribünde bulunan bir yumurtaymış.Galatasaraylı taraftarlar bu olaydan stad müdürünü şuçluyorlar.Kendisinin Fenerbahçeli olduğu için tribünün akustiğini bozmak için sopalı bayrakları emniyet görevlilerine teslim ettiğini iddaa ediyorlar.Acil olarak da stad müdürünün istifasını istiyor.
Bu konu hakkında görüşlerinizi ***Lütfen fazla aşırıya kaçmadan aktarmanızı rica ediyorum...***