h@s@n Orjinal Mesajı Yazan: cracks jardel kayboldu demek istedim sportinge gitti orda 1.5 sezon durdu.sora kjarısından ayrıldı performansı düştü ingiltereye gitti galiba boltonda. ewt...emre belezoğlunu unutmusum :)tafarelde keşke gsa de bıraqsaydı futbolu :)
Slamdunker2 Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu fabio pinto yu neden istersin ki ben hiç beğenmiyordum o oyuncuyu... sence + ları neler...? çok süratliydi abi cok iyi adam eksiltiyodu ericcson onu gelecegin 11 ne almıştı ya ben seviodum nedense geldginen beri
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Slamdunker2 çok süratliydi abi cok iyi adam eksiltiyodu ericcson onu gelecegin 11 ne almıştı ya ben seviodum nedense geldginen beri ok ama şimdi hangi takımda oynuyor biliyormusun...?
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: cracks jardel kayboldu demek istedim sportinge gitti orda 1.5 sezon durdu.sora kjarısından ayrıldı performansı düştü ingiltereye gitti galiba boltonda. boltondan kiralık olarak ancona ya gitti ondan sonra noldu meçhul :D
Starbury perez sarr prates xavier (hepsi de savunmanın sağı) bu arda riberyi isteyen gs'lilerede şaşıyorum sizi satan bi adamı nasıl istersiniz??
Dabulu eğer ümit karan giderse oda gitmeseydi dediiğimiz oyuncular... Starbury arkadaşım konunun adı "gitmeseydi dediğiniz oyuncular" ve burada ribery i şimdi isteyen yok "keşke takımını satmak gibi bir cahillik yapmasaydıda gitmeseydi" deniliyor...
h@s@n Orjinal Mesajı Yazan: Starbury perez sarr prates xavier (hepsi de savunmanın sağı) bu arda riberyi isteyen gs'lilerede şaşıyorum sizi satan bi adamı nasıl istersiniz?? gitmeseydi diorus dimi...