Orjinal Mesajı Yazan: h@s@n
abi adama o kdr laf edıoladı ama birbirinden karızma goller atıodu adam ...harıkaydı abi offf keşke hagide daha genç olsaydı:D
jardel kayboldu demek istedim
sportinge gitti orda 1.5 sezon durdu.sora kjarısından ayrıldı performansı düştü ingiltereye gitti galiba boltonda.