Orjinal Mesajı Yazan: mertkan_41
ama çogumuzda kız msn'i var dimi:):):)
UNUTMAYIN;
HER DELİKANLININ BİR KIZ ARKADASI OLUR,
AMA;
HER KIZIN BİR DELİKANLI ARKADAŞI OLMAZ....
(LAFI ANLIYAN ANLADI HERKESE SAYGILAR BABACANLAR....)
Büyüksün abi. Bu sözün, Kurtlar Vadisi Özlü Sözler Kitabı'ndaki yerini baş sayfalarda almalı.