tamamen abazalık kriterlerine bağlı insanın.
kız ankarada oturuyorsa sallamam,
kız istanbulda oturuyorsa az sallarım,
aşağı mahallede oturuyorsa biraz kasabilirim konuşmak için ama ne olursa olsun internetteki kıza tutup ciddi ciddi pek birşey anlatmam,gidip gelirken 2 laf söylerim işte,kızdan hoşlanmam lazım.boşa kürek çekmek beni sinirlendirir .