S700i için cevap veriyorum:
Bazen. Ama sonra ekranı görüp (240x320, 262.000 renk) vazgeçiyorsun. Ayrıca telefonumu çok seviyorum. SE kullanıcıları biraz daha garip oluyorlar nedense:D. MSN, için program zaten var. Hatta bende Opera Mini Browser bile var SCN'ye girebilirsin:D. Bazen hissedilse de Symbian'ın eksikliği sonra telefonun özellikleri ve tasarımı doğru kararı verdiğimi hatırlatıyor. Üstelik W900i bunu düşündüğüme pişman ettirecek özelliklere sahip. Telefonun açılış menüsündeki seçenek bile yeter bana. Telefon mu Walkman mi açılsın diye soruyor! Uçuş modu da var.
Edit: Yabancı bazı forumlarda W800i'nin K750i'nin Firmware upgrade edilmiş hali olduğunu okumuştum. Ne kadar doğru bilemem ama telefonların görünüşleri aynı. W900i de S700i'ye çok benziyor.