Arkadaşlar yeni bir cep telefonu almaya niyetliyim.Ama bu piyasayı,telefon modellerini falan pek bilmiyorum.Su an elimde 6600 var ve ne alacagım konusunda bir fikrim yok.İstediğim belli baslı özellikler var;
öncelikle ses cıkısı stereo olursa iyi olur,kamera çözünürlüğünün yüksek olmasıda tercih sebebidir tabi.ekran genişliği 6600 ınkinden düşük olmaması;hafızası,hafıza kartı ile arttırılabilir bir telefon olmasıda fena olmaz.mp3 ve radyolu olursa harika olur ama olmayadabilir.simdilik aklıma gelen özellikler bunlar.bu işlerden anlayan arkadaslar yardımcı olurlarsa sevinirim.
şimdiden teşekkür ediyorum...