yaw ben oyunu aldım bayağı da oynadım şimdi oyunu save ettiğim dosyadan açmak için tıkladığımda alttaki çubuk ilerliyo ve sonuna gelio tam açılacakken oyun windows a dönüo yani oyundan atıo...
arkadaş.. sen yazmışsın ekran kartından die ama ben daha oyunu açmadan atıyo...ekran kartından diye diyorsan yine ekrankartım 9200 redion yani...:confused: