arkadslar madem ayrı bir sayfa yok fifa manager 06 nın o zman bizde böle bi sayfa açalım....kimin ne derdi varsa sölesin yada yorumlarını burada paylaşalım...fifa manager 06 nın oynandıgın göstererlim.....ben tcm 2002,2003,2004,2005 oynadım ve en son fifa manager 06;) iii bi kariyerim var bu oyunda:D