Orjinal Mesajı Yazan: kayasin86
arkadaşlar türkiye ligi çalışmalarına başladım...inşallah kısa sürede bitireceğim...ilk ss koyuyorum...
iyide TURKCELL TURKIYE SUPER LIGI ZATEN WE TURKA 2006 DA TAMAMEN FULL OLARAK VAR GAYETTE GUZEL(face -forma) bunuN we turka dan ne farkı olacak???
ayrıca TURKÇE SPIKERLE uyumsuz olacak, pekı noolacak:)