Gurkezz sanırım sorun dosyalardan kaynaklanıyor download edilen son dosya her ne hikmetse son 1 veya 2 mb kala kesiliyor orada kalıyor son part 34 küsür mb ben 33.5 te kalıyorum yani bunun bi açıklaması varsa izah edin olan kotaya oluyo bozuksada kaldırın şu dosyayı .
halexx geche abi süper bir sey yapmıssın hiç kimse bu kadar uğrasmaz ama linklerin hepsi ölmüs bir care bulurmusun ellerine ve ağzına sağlık:)
salimbaba ya arkadaslar ben fifa 06 tr spikeri indirdim ama nereye yukleyecegimi bilmiyorum yardim edrseniz sevinirim msn adresim\ zalim_baba_007@hotmail.com lutfen yardim edin
can_1981_ lan ne sevindiydim fifa 06 getitdirdim arkadaştan dövüşe dövüşe meyer linkler ölüymüş bende gerçekten büyük bi paylaşım sanmıştım limkler ölünce paylaşımda ölmüş arkadaş yapmış ama kendine yapmış
pasa_mahmut kardeş bu spiker çok güzeldi keşke her sene yapsaydın mesela fifa 08 için olmadıysa bile fifa 2009 çıkınca onun için yaparsan süper olur bekliyoruz 2009 u
Neo Dosya yeniden upload edilip rar şifresi kaldırılmıştır. http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/kategori/220/FIFA-06-Sesler Not: FIFA 06 ile FIFA 07 nin spiker dosyaları aynıdır. Linkte FIFA 07 yazıyor o sizi yanıltmasın.
d_10ur ya indrdm fifa 06/data/audio penceresine iki dosyayı yapıstırdım .aynı adda bi dosya cıktı.onun yedeğini aldm ve iki dosyayı yapıstrdım.sonuç; spiker çok az konuştu.20 sut oldu.bi kere sutla ilgili bişey dedi.bi de 3 gol oldu.sadece birine tarihe gecicek gol dedi.başka hiçbir şey soylemedi. hata bende mi yoksa..