BaHaBaBa_ Orjinal Mesajı Yazan: kocak_1 arkadaşlar ea graph proğramı arıyorum.. öyle konuşmak kolay,link wer:)
selcuk_soner ya arkadaşlar bana biriniz 2006 world cup türkçe spiker bulabilirse verse çok iyi olucak ya: :)
selcuk_soner yaw arkadaşlar siz bana su 2006 world cup türkçe spiker kurumunu nasılyapıcağımı soylersenız çooook ıyı olucak eğer varsa benım su msn adresıme atabılırsınız:) (erdalguel@hotmail.com) çok sevimirim yardımcı olursanız:
selcuk_soner ya arkadaşlar banada su tükçe spiker yükleminde yardımcu olun ya yardımcı olursanzız çoook sevinirim msn adresim (erdalguel2@hotmail.com)
hagi_78 Arkadaşlar bilgisayarımdaki FIFA 06 klasörünü komple mi yedekleyeceğim yoksa "Ea Sport/Fifa2006/data/Audio"klasörü içindeki "dat_eng.big" dosyası ile "audio.big" dasyalarının yedeğini almak yeterli oluyor mu?
Anxiety Ne demek arkadaşım sen sor biz cevap verebildiklerimizi cevaplayalım SCN ailesine yeni katılmışsın seni hor görmeyiz biz :)