mertfenerim arkdaşlar ben bi dosya ile kurdum ellerine sağlık geche part 1,2,3,4 gerek yok bi dosyada zaten uptlod edilmiş
burhan111 slm beyler ben tambir fifa 2006 tutkunuyum son gunlerde fifa 2006 türkçe spiker yaması cıkmıs.. 170 mb lik link ki yukledim ama nasıl kuracagımı bilmiyorum bi yardım edermisiniz beyler
Anxiety oooo biraz araştırın yaw neredeyse duyulmuş forumların hepsinde yazıo ayrıca artık o kadar bıkılmış bir konu oldu ki video halinde bile anlatılmış durumda google dan bile bulabilirsiniz.herşeyde scn team e başvurmamalısınız.azcık araştırma duygunuz olsun takipçi olun.
adem_78_0 Orjinal Mesajı Yazan: GechE Merhaba...Türkiyede bir ilk olan "Fifa 2006 Türkçe Spiker" yamasını paylaşmaktan dolayı gururluyum.Bu yama ile karşılaşmalarda oyunu anlatan spikerin %98'i türkçeye kendi sesim ile çevrilmişdir.Spiker ile birlikde yorumcu olarak bulunan ikinci kişinin sesleri Türkçeye çevrilmediğim içinsilmeyi daha uygun buldum.Bu yamanın bir ilk olduğunu düşünerek oyun sırasında spikerin pozisyonları anlatırken olabilecekanlatım hatalarına anlayış göstereceğinizi umuyorum.Yaptığım testlerde ortalama %5 bu tip hatalarınmevcut olduğunu gördüm(tabiki bu en son düzeltmelerden sonraki rakamdır) yalnız belirtmek isterim kigöreceğiniz tüm anlatım hataları benden yada benim hatamdan kaynaklanımıyor aksine Fifa 2006 oyununun kendi içinde barındırdığı bazı hatalarda buna sebeb oluyor,örneğin ilk yarıyı 1-1 lik berabere bitirdiğinzde spiker size "skor 1-0" diyecektir ama bu benim yanlış çevirimden değil özellikleüzerinde uğraşıp düzeltemediğim Fifa 2006 oyunun bir hatasıdır(yalnız 1-1 lik skor için dört dosya yüklenmişdir üç dosyada komut doğrudur ama bu dört dosyadan bir'i komut hatasıyla "1-0"lik skora yönlendirilmiş.)Yama paketinin içinde rahat kurulum yapmanız için bir program (bigGUI) koydum bu programla yapmanız gerekenleride döküman olarak hazırladım böylelikle sorunsuz bir kurulum yapabileceğinizi düşünüyorum.Her yamada yapılamsı gereken "orjinal dosyaların yedeğini alma"yı unutmayın ve "Ea Sport/Fifa2006/data/Audio"klasörü içindeki "dat_eng.big" dosyası ile "audio.big" dasyalarının yedeğini bir klasöre alıp yamayı öle kurmanızolabailecek aksaklıklarda yada beğenmeme durumunda oyunu tekrar kurma derdinden sizi kurtaracaktır.Hepinize iyi oyunlar... Yamayı Anasayfadaki Rapid Ve Filefront Linklerinden İndirebilirsiniz. NOT : istediğiniz Partiyi istediğiniz Linten İndirebilirsiniz. Kurulum Şifresi : www.soccercenter.net abiii olmuooo yaaa dediklerinizin aynısını yaotım olmuoyoo ne olur yardım edin cok sabırsız lanıyorum .. cevaplarınızı bekliyorum karaincinin_laneti@hotmail.com
Anxiety FIFA 06 Türkçe Spiker Video'lu Anlatım Macromedia Flash Player-1.1mb link: http://rapidshare.de/files/7972961/Tr_spiker_kurulumu.rar.html
teknikerali Cevap: FIFA 06 Türkçe Spiker http://rapidshare.de/files/8810440/Fifa06TRspiker.part1.exe.html http://rapidshare.de/files/8813760/Fifa06TRspiker.part2.rar.html http://rapidshare.de/files/8838362/Fifa06TRspiker.part3.rar.html http://rapidshare.de/files/8843664/Fifa06TRspiker.part4.rar.html BU LİNKLERİN HEPSİDE SAĞLAM BURDAN YÜKLEYEBİLİRSİNİZ.......
adem_78_0 arkadaslar spiker yamasını kurdum ama spiker ayda yılda bi konusuyo neden boyle oldu yardım edin..eeski spiker de geri gelmio..nasil olacak yardım edin..karaincinin_laneti@hotmail.com
ae1907 hdr_eng.big dosyasını kaybettim beyler. tekrar indirmekte çok uzun süreceğinden benim için upload edebilirmisiniz? Teşekkürler
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: ae1907 hdr_eng.big dosyasını kaybettim beyler. tekrar indirmekte çok uzun süreceğinden benim için upload edebilirmisiniz? Teşekkürler Orjinalini istiyorsan anlatayım: BigGUI diye bir program var.Onu bul.Ondan sonra audio klasöründeki audio.big dosyasını bu programla aç.İçinde göreceksin o dosyayı.Extract et.Oldu bitti :D
ae1907 tabii ki orjinalini istemiyorum türkçe spiker için gereken versiyonunu istiyorum. Yanlışlıkla sildim de..
Necaty Tamam hadi arkadaşlar seferber olup bulalım CM 06 nın Türkçesini.Arkadaşım konu Fifa 2006 Türkçe Spiker ile ilgili bir konu.Yazdığına birşey demiyorum hem konu dağılıyor hemde alakasız bir mesaj yazıyorsun ama hitap tarzın çok yanlış.Ayrıca CM 06 yeni bir oyun olduğu için şuanda Türkçe Yaması bulunmuyor...