ronaldinhocagri arkadaşlar sakın yüklemeyin canınızı yakmaya çalışıyor bu site sizin 4 link delete linki benim canımı yaktılar lütfen bunu akuyan görevliler ya bir yol göstersinler yada bir şeyler yazsınlar
teknikerali ARKADAŞLAR LİNKLER SAĞLAM ÇALIŞIYOR VE ÇOK GÜZEL KURULUMU GERÇEKLEŞİYOR. MÜKEMMELDE ÇALIŞIYOR. http://rapidshare.de/files/8810440/Fifa06TRspiker.part1.exe.html http://rapidshare.de/files/8813760/Fifa06TRspiker.part2.rar.html http://rapidshare.de/files/8838362/Fifa06TRspiker.part3.rar.html http://rapidshare.de/files/8843664/Fifa06TRspiker.part4.rar.html ..
mesutaltun61 tamam linkler çalışıyoda yama kurulmuyo zip dosyasında hata veriyo teknikerali nasıl bi hata veriyor??? pegasus56 Orjinal Mesajı Yazan: sifre hatasi gibi problemi yasiyanlar bunu aynen yapsin: tamam kardeş sağolasın çok iyi belirtmişsin ama yinede rar porolasının yalnış olduğunu söylüyor. bir türlü yapamadım şunu bildiğin başka bir yol varsa bana yardımcı loursan sevinirim ve sana saygı duyarım pegasus56 SAĞOLASIN KARDEŞ UMARIM BU ÇALIŞIR. ronaldinhocagri arkadaşlar yamalar çalışmıyor mu başka bir yerden indirdim olmadı burayı verdi burdan indiriyorum buradaki de çalışmıyorsa kota boşu boşuna gitti mustafa80 bende indirdim kuruyorum ama sipikerin türkçe olduğu yok hiç audi klorasörünün içine koyuyorum hamza_2014 arkadaşlar süper bi yama tavsiye ederim bazı hatalar var ama ilk artık o kadar da olucak değil mi bi de nasıl silindiğini yazsanız çok güzel olucak:D Zeugma_Sevket ya gerçekten güzel fikir ama ben 4. parçayı indiremiyom. bu neden kaynaklanıyor:mad: onurlacin yaa gecHe ellerine ve ağzına sağlık ama ben pek haz alamadım geri ingilizce spikeri nasıl yükliicem yardımcı olursanız sevinirim hkucuk Arkadaşlar 4. parçanın linki çalışmıyor sanırım değil mi? Yazık oldu emeklerime..Aç kapat aç kapat..hepsi boşa gitti.. Neeeeeeeyseee ! hkucuk Hepsinin çalışıp sadece 4. nün çalışmaması da bir garip,acaba ben mi tıklayamıyorumki? :)) mesutaltun61 silmek istiyosan heralde eski audio dosyasını tekraar oraya atcan ben öle biliyom onurlacin sorunda orda zaten ben öteki ses dosyalarını yedeklemedim emany sorunda orda zaten ben öteki ses dosyalarını yedeklemedim o zaman oyunu yeniden kuracaksın ;) onurlacin aboo neyse çook tşk arkadaşlar yardımlarınız için akbey80 4. Parça.. indirilmıyor bır linke baksan dıyorum galıba link bozulmus.... « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
pegasus56 Orjinal Mesajı Yazan: sifre hatasi gibi problemi yasiyanlar bunu aynen yapsin: tamam kardeş sağolasın çok iyi belirtmişsin ama yinede rar porolasının yalnış olduğunu söylüyor. bir türlü yapamadım şunu bildiğin başka bir yol varsa bana yardımcı loursan sevinirim ve sana saygı duyarım
ronaldinhocagri arkadaşlar yamalar çalışmıyor mu başka bir yerden indirdim olmadı burayı verdi burdan indiriyorum buradaki de çalışmıyorsa kota boşu boşuna gitti
mustafa80 bende indirdim kuruyorum ama sipikerin türkçe olduğu yok hiç audi klorasörünün içine koyuyorum
hamza_2014 arkadaşlar süper bi yama tavsiye ederim bazı hatalar var ama ilk artık o kadar da olucak değil mi bi de nasıl silindiğini yazsanız çok güzel olucak:D
onurlacin yaa gecHe ellerine ve ağzına sağlık ama ben pek haz alamadım geri ingilizce spikeri nasıl yükliicem yardımcı olursanız sevinirim
hkucuk Arkadaşlar 4. parçanın linki çalışmıyor sanırım değil mi? Yazık oldu emeklerime..Aç kapat aç kapat..hepsi boşa gitti.. Neeeeeeeyseee !