CoLd86 Sitem ediyoruz arkadaslar yaff kurmak istiyoruz böle beleş olunca süresi dolunca linkler çöküyor daha kalıcı bir çözüm bulun linkler çalısmıyor
[ BдHдBдBд™ ] kendi silinebiliyo heralde bilmiyorum tam olarak ben.ama bu kadar tartışmaya değmez,elinde olan biri upload etsin bidaha şuraya...!
[ BдHдBдBд™ ] uyumlu değil..anonslar vb. şeyler siliniyor..ben nanoyu az önce sildim,güzel güzel 2017 yılında kariyerdeyim arkadaşlar..siz de silin gitsin bence,updateler tam olunca yükleyeceğim ben.
[ BдHдBдBд™ ] ;););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););)..........
metro4242 selamlar. arkadaşlar fifa 2006 nın türkçe spiker yamasının 4. patchi internetten indirilemiyor.dosya bulunamadı hatası veriyor.bulan varsa bana sölerse sevinirim.
teknikerali http://rapidshare.de/files/8810440/Fifa06TRspiker.part1.exe.html http://rapidshare.de/files/8813760/Fifa06TRspiker.part2.rar.html http://rapidshare.de/files/8838362/Fifa06TRspiker.part3.rar.html http://rapidshare.de/files/8843664/Fifa06TRspiker.part4.rar.html ARKADAŞLAR YUKARIDAKİ LİNKLERİN 4 ÜDE ÇALIŞIYOR. LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT EDEREK DENEYELİM. TEŞEKKÜRLER.
[ BдHдBдBд™ ] ya işte bakın adam veriyo !! **Bu Sorunları Birdaha Söylemeyin Burada!!!Eski mesajları okuyun biraz !!!**
Hilario arkadaslar ben uyumlu yaptim . bakin simdi : 1.nanoyu kurun 2.tr spikeri kurun 3.yine nanoyu kurun ben yaptim ve anonslar ve obirleri hep kaliyor
mesutaltun61 ok bende deniyim peki nano update ve 4 büyükler updati kurdunmu oyundan atma sorunu varmı
mesutaltun61 ben bu türkçe spikeri yükledim ama oyuna girmiyo oyundan hemen atıyo yardım edebilirmisiniz