Fenerbahçe Psvyi geçse lobiyi geçemez.Uefada bitmiştir hayırlı olsun.Fenerbahçe iyi giderken Alman takımıyla yaptığı maça Alman asıllı hakemi atadılar adam işi bitirdi.Hemde alexi haksız yer oyundan atıp rövanşıda garanti altına aldı.Aynı şeyler isviçre maçındada oldu.Bu lobiyle Türk takımlarının avrupadaki işi çok zor.Şenez erzik hakem komitesi başkanlığından ayrılınca herşey eski tas eski hamam oldu.Yabancı kısıtlaması , lobi , 4.torba olunca sonunculuk kaçınılmazdır.Fenerbahçenin şampiyonalr liginde işi yok.Önce gidip uefada puan toplaması lazım.hayalcilik insana bir şey kazandırmıyor.