Evet rezil olduk ama bi kisima katilmiyorum sevgili Sonic'cigim: bu takim kesinlikle Tromso'ya elenmezdi. Tuncay'in dün nasil adamlari gectigini gördük, Tromso'yu bireysel yeteneklerle dagitirdik. Neyse bunlari konusmak düsünmek bile sacmalik ama kiyaslama yapildi diye yazdim.
Eeeeevet. Servet vs. Shevchenko. Gülünc ya cok gülünc. Daum mactan sonra kendi hatirlatti Ukrayna macini. Ya okadar salak olamaz insan. Oynat Serkani ona karsi.
Dün tamamiyle ruhsuzdu takim. Adamlar antreman macina cikmis gibi oynadi. Pazar günü böyle oynarsak yandik vallaha. Gerci Luciano ve Aurelio oynicak. Anelka öyle oynicaksa güzel bi fiyata satilsin daha iyi. Bu kacinci maciydi isteksiz isteksiz.
Herzaman söylüyorum: Deniz, Yozgatli, Servet, Semih, Selcuk... bunlarin yeri yok ya bizim takimda. Hatta hic bir büyük takimda. Deniz'i aldigimizda havalarda ucmustuk sevincten. Adam ördek gibi kosuyor. Volkan'da bitti artik. Rüstü'yü gecen sene (bence bos yere) ManU macinda eletirenler Volkanin son maclardaki hatalarina baksin. Ya Serdarin denenmesi lazim yada Rüü'yü kaleye koymasi lazim, ki bence bu daha mantikli.
UEFA... bence cooooooooook zor.