Merhaba Football Manager tutkunları ;
Her sene olduğu gibi Sigames'in oyuna eklemediklerini sizler için yapıyoruz.Uzun uğraşlar sonucunda hazırlamış olduğumuz Grafik Paketini sizlere sunuyoruz..
İçinde nelermi var ?
Oyun açılışında karşınıza çıkan resimler değiştirildi.
Oyun oynanırken karşınıza çıkan "busy" simgesi değiştirildi.
Ulusal turnuvaların logoları eklendi.
Türk takımlarının logoları eklendi.
Moral simgeleri değiştirildi.
Dört büyüklerin formaları oyuna aktarıldı.
Maç topları değiştirildi.(Nike Aerow ball)
Maç esnasında karşımıza çıkan simgeler değiştirildi.(Foul,offside,replay vs)
Oyuncu simgeleri değiştirildi.
Pozisyon tekrarlarında çıkan logoyu ve moral yüzlerini FM2006 oyuncularının çok beğendiği "Aurora 2006" skini içinde adapte edilmiştir. (Bilgisayarınızda bu skin yükle olması gerekmektedir.)Kurulum :
Winrar dosyasının içinden çıkacak olan "data" klasörünü oyunun yüklü olduğu dizinin içine bırakınız. Değişiklik yapmadıysanız; C:Program FilesSports InteractiveFootball Manager 2006 şeklindedir...
Gelecek sorulara "EVET" cevabını vermeniz gerekmektedir.
Pakette gözünüze çarpan hatalar varsa özel mesaj yoluyla bana iletirseniz bir dahaki versiyonda onlarıda düzeltiriz..
DOSYAYI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.
DOSYA ŞİFRESİ : www.soccercenter.net
Hepinize mutlu ve bol FM'li günler..
Saygılarımla
Exvision