balli79 walla ya ben onun için yama falan yüklemekten kacınıyorum.Ne bu bizim cektiğimiz masa üstü çilesi.yapıyolarsa adam gibi yapsınlar şu yamayı
Lvnt_Asn gerci hollanda olsa gercekten güzel olur seedorf war van hooijdonk war nerdeyse bütün oyuncuların face leri war fifada lisans problemi olabilir madem öle onlarda pes gibi yapsın futbolcu isimlerini deistirsin hollandanın ismini deistirsin ama fifa galiba sewmio hersey tam olsun istio......
KennyOii Orjinal Mesajı Yazan: palite böyle polimiklere girmeyelim bence neden olmadığını kesin bir şekilde öğrenmek istiyorsanız ea kendisine sorun :):)::D:D:) zaten ben bunu 2004 oynarken ea'ye sormuştum.. "licence.." diye bi cevap gelmişti ;)
Venom Lisans işte..... bu lisans sıkıntısını PES te yeterince yaşıyoruz zaten.... Hatırlarsanız.... FIFA 2000 de Türkiye Ligi vardı ama **GALATASARAY **yoktu...
KennyOii Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza artık yasamayalım ea de alsın pes te su lisansları yada ea direkt tsl cıkartsın:D o kadar kolay olsa keske..
suptortion arkadaşlar ben hollanda yaması yaptım orjinal formalı falan da siteye yama yollamayı yapanıyorum yaa yoksa yollicam
anelka_1990 Şimdiye kadar benim de en çok sorduğum sorulardan bitanesi de budur.Eğer Fifa'nın bu seneki çıkardığı kitabı okuyan varsa orada yazıyordu.Hatırlarsanız sudi arabistan da no 1 no 2 felan yazıyordu.Bunun sebebi şöyle açıklanmış."Reklam gelirlerinden yararlanmak istemeye hollanda fifa ile bu konuda para için anlaşamamış.