balyoz Merhaba Black God-Enes- Arkadaşım. Daha önce yaptıkların ve son yaptıklarınız ortada. Çok teşekkürler. Ancak bu Patch'in yükleme talimatı boş çıktı. Bir mesajınızda bunu açıklamalı belirteceğinizi söylemiştiniz. Açıklamalar olmadan rastgele birşeyler yaptık. Ama formalar hep siyah çıkıyor. Fender'den tutta BJK ya kadar. İmportla ilgili yardım edebilirseniz sevinirim. Saygılar..... :confused: :( :)
snu53 Herkese öncelikle teşekkürler herkesle birlikte benimde beşiktaş sorunum var yani hem maç esnasında hemde editde oyundan atıyo Bide face lere laf atanları anlamıyorum verin cok güzel olmuslar eğer bu faceleri bok atanlara versen yap diye "ellerine face lerine bulaştırırlar" Ne olursa olsun önce emeğe teşekkür edin
sakincali yalniz blackgod hatalari gormezden gelio gibi bana,patch kesinlik bozuk,oyundan atmasi , logolar...düzeltilcekmi düzeltilmicekmi,arti adam gibi bisi soleyin yaa...
gurthang Bu güzel patch i yapan arkadas cok saol ama bjk yi alınca oyun hata raporu gönderme penceresi cıkıyor ve oyun kapanıyor neden acaba bu ilgilensen bi sevinirim
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: digimax yaw arkadaşlar sanırım oyundaki en kötü yön olan seyirci olmaması sorunu superpatchle düzeltilmiş.. black god dostum eline sağlık ama bu patch en büyük rakibin olacak gibi.. superpatch'de ronaldinho'nun yüzüde değişmiş gibi geldi.daha gerçekçi sanki?
edizici arkadaslar ben patchi tam yüklemedim.sadece yüz yamalarını yüklüom.oyundan atıo bjk nin üstüne gelince.neden?
SoniC we turka uptade inmiyo? başka bi link varmı? ana sayfadan "indirmek için tıklayın" yazan yere basınca tekrar ana sayfa açılıyo..
GuiNeVeRe Üzgünüz, bu içeriği görüntülerken bir hatayla karşılaştık. Kullanıcı iseniz, lütfen daha sonra tekrar deneyin. Yöneticiyseniz, daha fazla bilgi için Flarum günlük dosyalarınıza bakın.
Jacen SoniC bu superpatch'i kim yapıyor ayrıca ne zaman çıkıcak. web sitesinin linkini de veririmisin varsa
ozzydiyez8 arkadaşlar bırakın şimdi super patch i falan..! onun için ayrı bi topikte konuşuruz, daha goldpatch i yukleyemeyen arkadaşlar var onlara yardımcı olalım..! (bi an kendimi ak sakallı dede gibi hissettim :P)
memre111 Orjinal Mesajı Yazan: ozzydiyez8 arkadaşlar bırakın şimdi super patch i falan..! onun için ayrı bi topikte konuşuruz, daha goldpatch i yukleyemeyen arkadaşlar var onlara yardımcı olalım..! (bi an kendimi ak sakallı dede gibi hissettim :P) ewet yaw site çok yavaş forumda gezinmek uzuun sürüyo biriniz şöle kapsamlı bi açıklama yapsada topic halinde yayınlasa. anam ağladıforumlarda dolaşmaktan
karahantruk Ya ben su patchi bi türlü yükleyemedim programi aciyorum open file diyip 0 text.afs seciyorum ondan sonra edit`e girip import all files basip senin 0 text dosyani secip basiyorum hic bisey olmuyo öyle duruyo yani hic bisey import falan bi yardimci olun lütfen bi arkadas yazmis sagolsun ama dkz studio yu yükle olur diyo yani ZATEN YÜKLÜ HERSEY yani neden olmuyor acaba yardim BLACK GOD LÜTFEN LÜTFEN LLLLÜÜÜÜÜÜÜTTTTTFFFFEEENNN selamlar
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Jacen SoniC bu superpatch'i kim yapıyor ayrıca ne zaman çıkıcak. web sitesinin linkini de veririmisin varsa o yamayı dünyanın önde gelen patcmakerları yapıyo :cool: 1 ay sonra çıkması bekleniyo
Oguzhan Yagci Ya abi en az 5 saattir bekliyorum ve hala indiriyo tamam bişey demiyoruz eminim güzeldir ama değicekmi yani 5 saat bekle bidediğerlerinin dediği gibi hata sıydı şunuydu olursa yani bi soruyum dedim bide ben dkz stüdyodan filan anladığım yok biraz acemiyim importlama nasıl yapılıyo lütfen yardım ederseniz çok sevinirim :) şimdiden thank you