Orjinal Mesajı Yazan: Alexotan
Zebanie bence turkiye umit milli takimi koyalim daha iyi olur ne dersin
:)
bana classic Türkiye yi koymak en mantıklısı gibi geliyo ama eski Türkiye güçsüzdü :) san marinoyla berabere kalıyodu. yapacaz artık bişiler.:)
option file la olmaz. bayrağı ben eklerim ve isviçre bayrağını büyük bir zevkle siler 0_text.afs den gönderirim buraya.formayıda yaparım.
kadroyu ortak kararlaştırırız.tanju,metin oktay,turgay şeren,müjdat,rıdvan valla benim aklıma ilk gelenler bunlar.
herkes kendi editler oyuncu ve takım isimini.
ne dersiniz