zebanie K.K.T.C patch :) DOWNLOAD game graphic studio yada dkz ile 0_text.af ye ekleyin.İsviçre yerine K.K.T.C bayrağı gelsin:) isimini de edit mode tan yaparsınız artık. image belki kurallara aykırı oldu ama HAKETTİLER.İstiklal Marşımız ISLIKLANAMAZ!
karahantruk hayret ya hep olan bize olur zaten hakemler ahhhhhhh hakemler ilk macta o penaltiyi verseydi......Zaten ben tam kafayi yedim ben almanyada kaliyorum okadar istiyodum ki gelmelerini ahhhhhhhh icim yaniyo yaaa.nasil oldu böyle güzel oyuna bu yapilirmi.Allah bu hakemleri yada bu komployu ayarlayanlari nasil biliyosa öyle yapsin.Ama yine dik olmamiz lazim yine millilerimizi kucaklamamiz lazim Hersey helal olsun cok iyilerdi.Ama biz türküz güclüyüz kendimizi ezdirmeyiz ne olursa olsun hakkimizi alcagiz yedirmeyiz.Benden bukadar Hepimize gecmis olsun canim türkiyem:mad: :( :,( :kusmuk: :confused:
erhan1453 abi lütfen K.K.T.C Nİ KOY HEMDE KADROSUNU EFSANE FUTBOLCULARDAN OLUŞTUR İNŞAALLAH MİSAL tanju,rıdvan,metin ali feyyaz rıza,müjdat,erdal,aykut,semih,recep,şifo,uğur,engin vs abi lütfen isvireyi yok et
Alexotan Orjinal Mesajı Yazan: erhan1453 abi lütfen K.K.T.C Nİ KOY HEMDE KADROSUNU EFSANE FUTBOLCULARDAN OLUŞTUR İNŞAALLAH MİSAL tanju,rıdvan,metin ali feyyaz rıza,müjdat,erdal,aykut,semih,recep,şifo,uğur,engin vs abi lütfen isvireyi yok et K.K.T.C kuzey kibris turk cumhuriyeti bu saydigin futbolcularin bu ulkeyle ne alakasi varki anlamadim ???? :sly:
capoxfile Ben Mesela İran ve Arabistan milli takımları yerine Avrupa ve Dünya karmasını kurdum... extra yıldız futbolcular var ya... Batistuta, Hagi, Stoickov, Weah, Butragueno, Savicevic falan bunlarıN hepsiniN NATİONALİTY leri değiştirip Süpper bi karma takım oluşturabilirsiniz mesela...
zebanie Orjinal Mesajı Yazan: musty bırak dursun canın sıkıldıkça al karşına fark at 1-2 adamını sakatla haha güzeldi:D injury type larınıda editledik mi alpayla çotank çutonk girişiriz artık.
erhan1453 Orjinal Mesajı Yazan: Alexotan K.K.T.C kuzey kibris turk cumhuriyeti bu saydigin futbolcularin bu ulkeyle ne alakasi varki anlamadim ???? :sly: kardeş ülke ya o bakımdan dedim hani hemde efsane futblcularımızdan oluşan bir takımımız da yer almış olur böylece bir taşla iki kuş vurmuş oluruz diye düşündüm yoksa bir alakası olmaığının farkındayım kibiristan
Battousai Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker bencede dursun hırsınızı almak için iyi olur 1-2 adam sakatlarızzz :D:D:D tüm çabalarıma rağmen 14 numarayı sakatlayamıyorum ama :D Edite girdim alexander friei'nin penaltı takingini,shot accuracy,shot power full düşürdüm :D:pşimdi yeniden oyuna girecem alpay'ın agresiion u 99 yaptım şimdi oyuna girip 14 numarayı tutturacam ona sonrada kırılsın bacaklar :D:p
seckinsezgin çok haklısın zebanie arkadaşım... isviçreyi silip tepkimizi peste de olsa biraz tepki gösterelim bence... hem de bugün fifa başkanı SEPP BLATTER'in açıklamalarını okudum... böyle bişey olamaz... bu yüzden peste isviçre olsun istemediğim için üzerine istediğimiz bir ülkeyi kuralım... herkese selamlar... **isviçre** OUT....
engin18 bunlar sadece çocukça eylemler kendimizi avutma yöntemleri adamlar bizi yendi diyer isterseniz haritadanda silelim adamları tamam bizde üzüldük ama abartmayın arkadaşlar
luisfigo7 İngiltere, Brezilya klasik takımları varya bence Klasik bir Türkiye takımı en iyisi olur. İçine Metin Oktay, Tanju Çolak, Şenol Güneş falan kolabiliriz.
Black God olmaz öle şey , o zaman kime 10 tane atıp hıncımızı çıkarcaz , bence isviçre kalsın aam büün oyuncularının gücünü 0 a çekin sadece agression 99 olsun
denizertuncay bencede öle yap evsane bir türkiye koy oraya yada KKTC yi koy olmadı Uganda yı fln koy yaw onlar olmasında zate çok güçsüzler pes 5 de hep yeniyorum 6 yıldızda tr yle