selimmm15 Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash sutün gibi bacaklarım oldu :D :D :p :p İsmet_nash galiba konu kaşlarla ilgiliydi.Ama sanırım seninde hislerine tercüman olduk.:D :D :D Sütun mu ?sutün mü?:p :p :p
h@s@n Orjinal Mesajı Yazan: ForumTc Alakası bile yok ben alıyom valla hiç te tın daha adamlar yakışmış diyolar ben valla sadece düzeltiyorum Benden bu kadar.... ;)....
Thor Bugüne kadar hiç almadım/aldırmadım ancak bundan sonra çıkarsa(bu yaştan sonra çıkacağını zannetmiyorum) doğal olarak aldırırım. En başta çevreye karşı daha düzgün görünürsün. Hiçbir sakınca görmüyorum ben.
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: selimmm15 İsmet_nash galiba konu kaşlarla ilgiliydi.Ama sanırım seninde hislerine tercüman olduk.:D :D :D önceki mesajlarımda demiştim kaşlarım değil de bacaktaki tüyleri alcam diye o yüzden öle dedim ;)
Burakreis bi insanın kendine bakması tamamen doğaldır.su zamanda tek kaş sadece doğunun işareti oldu gibi...benim cevremdeki çogu kişinin aldırdığını görüyorum...yani ortadaki bir kaç kılı almayıpta erkek olunmuyor...
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis bi insanın kendine bakması tamamen doğaldır.su zamanda tek kaş sadece doğunun işareti oldu gibi...benim cevremdeki çogu kişinin aldırdığını görüyorum...yani ortadaki bir kaç kılı almayıpta erkek olunmuyor... +10000000000000 yani ne dieim :scn_onay: