ismet_nash walla benim bildiğim bacaklarda bulunan kıllar terleme yapıyomuş ve bacak kaslarını yoruyomuş o yüzden olmasa daha iyi olur
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: selimmm15 Taraftar öyle görmek istediği için değil bence:( :( :( espiri yapmış orda yaw ne ciddiye alıyon :D
SuperBamm ben hiç kaşlarımı almadım. almak da istemem. bana göre erkeğin sembolü kıldır. Sırtta çıkması bile makbuldür. Ha kötü görünür ya da iyi görünür. Benim sadece göğüste çıkıyor o ayrı :) (Sakal vs. den başka)
Venom Ulaş var ya sen de... napçan olm kaşını aldırıp sordun mu Tuğçe'ye aldıriim mi die? Olm elindekinin kıymetini bil sakın öle kaş filan aldırma.... ben aldırmadım aldırmıcam aldırmam
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Ulaş var ya sen de... napçan olm kaşını aldırıp sordun mu Tuğçe'ye aldıriim mi die? Olm elindekinin kıymetini bil sakın öle kaş filan aldırma.... ben aldırmadım aldırmıcam aldırmam banane tuğçe den yaa hayatımı onla mı bağlı tutcam !! :cool: :cool: öle bişi olsa aldıraım mı die sormam konu açılırsa söleerim ben eşşek gibi kabul etcek beni nyse ben ztn aldırcam demedim sadece çogu kişinin özellikle esmerlerin yaptığı düzeltme operasyonu yapmak istiorum sadce düzeltme. kompe aldırmam delirdin mi ? :)
RubenMartin bende kaş ektirdim... kalem gibiydi şöyle tam ortaya hemde.. emniyet şeridi gibi oldu dümdüz...Çok güzel oldu..
mertkan_41 beyler kaşların ortasını aldırmak doğaldır bende aldırıyom sahsen kuaföre... bacak kıllarına gelince ise... bacak kılları fazla farketmiyor... 5yıldır amatör ligde oynuyorum ama kaslarla kıllar arasında fark olduğunu sanmıyorum.... yani zararı falan yok bence gelisime...
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: h@s@n abi ciddenmı yaf :)nası oluokii ilk defa duydm ztn:) :hihi: :hihi: kaşlara baksana olm.. Yok olm olurmu öyle şey...
CrossOver zuhauhauha:D ben almıom çünkü ortada çıkmıo ama sadece ortadaki kaşlarını alması grk bunda kötü bişi yokki:)zaten ablam deli edio ortada kaşın çıkarsa alacam die NHAHAHA:)ama gerçekten çıkarsa alırım
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: h@s@n abi ciddenmı yaf :)nası oluokii ilk defa duydm ztn:) :D :D :D
tolgajk Şahsen düşünmem öyle bişeyi kızmayın ama erkeğiz bi kadınlar alacak bize kendilerini beğendirmek için:)
h@s@n Orjinal Mesajı Yazan: tolgajk Şahsen düşünmem öyle bişeyi kızmayın ama erkeğiz bi kadınlar alacak bize kendilerini beğendirmek için:) ne alakası var hem sende iyi gorunsun kotu gorunmesın dıye almıyomusun...sonucta kız gibi şekle sokmıycan duzeltırcen ne var bubnda?
ForumTc Değilmi ama BAzıları O kadar Abartılı yapıyolarki aklınız hayaliniz Şaşar Ama kaşları aldırmak kız olunakcaksa :D:D:D:D:D:D: Gülerim
ForumTc Alakası bile yok ben alıyom valla hiç te tın daha adamlar yakışmış diyolar ben valla sadece düzeltiyorum Benden bu kadar....