Hasansas1905 gol yedigim zamanda bu böle deliler gibi baarcek ve beni deli etcek:)çıkmasın bu yama:D:D
Black Cat ben e_sound duda 0_soundu da iiyice inceledim ama bu gol sesleriyle alakalı slotları bulamadım...yok öyle bişey..sanırım konami bu dosyaları gizlemiş..
oydemir Ben buldum goll seslerini Ercan TANER bağırıyoo gooolll yok böle bir gollll diyoorr benim pes5:)
Ertug.TR Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Ben buldum goll seslerini Ercan TANER bağırıyoo gooolll yok böle bir gollll diyoorr benim pes5:) tamamda bizim bahsettiğimiz konu taraftarların gol diye bağırması spikerin değil :)
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: Black Cat ben e_sound duda 0_soundu da iiyice inceledim ama bu gol sesleriyle alakalı slotları bulamadım...yok öyle bişey..sanırım konami bu dosyaları gizlemiş.. Hasan abi acaba spiker gol sesi üzerinde oynama yapılarak yapılması mümkün mü_
ortansevin aha şu hangi dosyanın değişmesi gerektiği ile uğraşıyorum fenalık bastı tek tek tüm sesleri dinledim ancak goll sesleri yok :) acaba napmak lazm düşün düşün bakalım bulucazmı ama bulan olursa yardımcı olabilir cünkü ozmn bunu hazırlamak 1 dakika sürmez:)
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: Black Cat deneme (taraftar sesleriyle gol dosyası)..indirmek ve dinlemek içinTIKLA Kardeş gerçekten mükemmel olmuş sesine sağlık:)
ortansevin gol sesini değiştirebiliyorum ancak bir şey hoşuma gitmiyor cünkü bunu yapınca kendi kalenize gol atsanız veya sizde gol yeseniz yeni kullanılan gol sesi cıkıyor yani gol atınca harika süper ama seyirci az yada cok yada deplesaman takımı gol atarsa yine bu ses cıkıyor bu hoşuma gitmedi onu düzeltmeye calışıyorum amma bakalım:(
digimax evet super patchle seyirci sorunu da haledilmiş çok iyi buna bide bizim spikeri ekldik mi manyak bir oyun çıkacak ortaya.sadece 1 sorun kaldı o da hava değişmemesi sorunu.. bu sene wolf patch çıkmaycaksa bu çıkar..
Jacen bu superpatch'i wolf ile beraber avrupanın diğer patchmakerları yapmıyor mu ? yani bu patch o patch mi yoksa başka mı bir pact mi?