Venom Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER Rize kazanır yada berabere biter ahha da şuraya yazıom Orjinal Mesajı Yazan: Black God +1 durmuş abi oraya buraya yazacağına kupona yazsaydın ya şimdi kaybetmiştin:D:D nese haftaya görüşelim.....
cracks Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 yazın siz her hafta oraya buraya bişeyler... muahahhaha süper... altın yedek konuştu yine
gencfbdaywalker heh samiyene yazınca görün o zaman.. gerçi geçen sene kadıköydeki man u maçından soraki maç gibi olacak gibi bizde kondisyon olmucak ama ölümüz yeter..
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ durmuş abi oraya buraya yazacağına kupona yazsaydın ya şimdi kaybetmiştin:D:D nese haftaya görüşelim..... zuhahahah koptum buna :D :D :D
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER heh samiyene yazınca görün o zaman.. gerçi geçen sene kadıköydeki man u maçından soraki maç gibi olacak gibi bizde kondisyon olmucak ama ölümüz yeter.. Ölünüz cimbom'a yetmez maalesef manisa gibi :)
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: koraykosker kötü oynuyoruz böyle oynarsak fenerbahçe bizi yener tv ler bas bas bağırıyor son haftalardaki en iyi Galatasaray die. Ama sen galiba başka maç izledin... Feneride karıştırma... Az kaldı...
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER heh samiyene yazınca görün o zaman.. gerçi geçen sene kadıköydeki man u maçından soraki maç gibi olacak gibi bizde kondisyon olmucak ama ölümüz yeter.. saçmalama lan:p :p :p :p
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: koraykosker kötü oynuyoruz böyle oynarsak fenerbahçe bizi yener Galatasaray ligdeki en iyi maçlarından birini oynadı.ama 2.yarı 2-0'ın rahatlığı ve rize'nin de çok kötü oynaması yüzünden fazla kasmadı.
Elensar77 Orjinal Mesajı Yazan: Makaay ne oldu hic rizenin verilmeyen penaltısını konusan yok :) neyse haftaya güzel mac olacak... Altanın yaptıgı faul PENALTI dır,ancak digerini diyosan o cok yakındı ve el degildi sanki
Makaay elle oynama pozisyonunda yok bence penaltı vücuduna bitişik neredeyse adamın eli ama diger pozisyon bariz penaltı... tam penaltı diyemeyiz demiş yine SoniC arkadaşım,daha ne diyimki ben sana o zaman :)