Rize çok kötü ve isteksiz oynadı,Galatasaray iyi oynadı ve skorda bu futbola göre normal oldu.Tabi sevindiğim bir nokta daha var,rize fazla yormadı bizi ve haftaya extra antremanlı çıkacaz derbiye :D Hakan şükür ve hasan şaş'da derbiye yetişecek ve daha iyi olacaz.(Ben söyledim rizeli futbolculara haftaya derbi var yormayın cimbom'u diye ve dinlediler beni :p