evenstar hırslı olmaları ii ama baya abartıo bizimkiler hırsı...bu maçı kesinlikle alıcaz BuRaSı KaDıKöY BuRDaN ÇıKıŞ YoK !!!!!
SoniC tuncay'ın yaptığı ayıp değil ama ofsayt olabilirdi belki.ama o heycanla yaptı işte 5 tane daha yapar inşallah :) bu arada emre kırmızı görebilir.fatih terim'in uyarması gerek
Last_Blow Selçuk kötü ve bir pozisyon vardır ki tam bir rezalet. Frikik kullanılırken Hamit ile Emre'nin frikiğinde Emre'nin topa değmemesi. Gerçekten rezil bir pozisyondu Dünya Kupası'na gidecek bir takımın böyle amatör ve basit hatalar yapması şaşırtıcı.
koraykosker Orjinal Mesajı Yazan: Makaay selcuk rezalet,hakemin ne yaptıgı belli degil yerine göre kayırıyor takımları,burdaki üyelerin ne amacla yorum yaptıgı belli degil yok ayıpmıs tuncayın yaptıgı falan...işler karısık yani alırız insallah,mac sonu görüsmek üzere sırf yorum yapılmasın diye açıklama yaptım ama anlamamışsın. uzatmak istemiyorum şu an. tümer niye oyuna girdi ki şimdi
koraykosker golü yedikten sonraki tezahüratlar en büyük fenerbahçe oley oley ultraslan ul... hakan şükürü istemiyoruz. alpay dışarı....gibi golden sonra **türkiye türkiye ** bizim futbol taraftarımızla bu kadar oluyor.
SoniC Alpay maçı katletti Hakan Şükür,Ergün,Tuncay süperdi.Canımız sağolsun artık ileriki günlere bakacaz.
İsildur Yazık oldu.Bazı taraftarları kınıyorum.FB lehine vs. tezahüratlar yaptılar.Bu bizim milli günümüzdü.Keşke o 2 golü yemeseydik.Yazık oldu.2 yıl sonra Euro 2008'e katılırız işallah.
amateur Çok yazık. Milli takımın son maçlarının en iyisiydi. İçim burkularak izleyeceğim dünya kupasını, yazık.