Cambaz Maçın başı ve tir tir titremekteyim.Korkudan felan deil.O Alpay'ın İstiklal Marşın'ı söylemesinden,O İsviçre marşını sölenirken çıkan ıslık seslerinden.Allah'ın izniyle birde eledik mi bunları iş tamamdır.
Cambaz Yuhhhh ya daha ilk dakkadan penaltı mı verilir.Demin Alpay'la gurur duymuştum ama yine batırdı bizi.
Shevchenko Maç başlamadan önce az da olsa umudum vardı ama o umudumda 1 dakika içinde bitti, ah be maç başındaki 10 dakikayı İsviçre'de sergileseydik şimdi rahat rahat maç izliyor olacaktık :(
KocumVolkan GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL 2-1 OLDU GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
koraykosker bu arada tuncayın yaptığı çok ayıp çizgi üstündeki topa vurdu. neyse önemli olan gol kim atarsa atsın eleştirmiyom tamam tamam. TÜRKİYE TÜRKİYE TÜRKİYE
Joetri Maçı dehşet içinde izliyorum ne kadar karaktersiz bi takım bu ya.Tuncay bile ota b..a itiraz ediyo bi Hamit'le Selçuk var adam gibi gerisi rezil.
SoniC takım iyi.selçuk o kadarda iyi değil ama.tuncay,emre,hakan,ergün bunlar gözüme batan oyuncular.ama genel olarak iyi takım.son dakikalarda biraz onlar oynamaya başladı isvicre.1 gol yersek iş biter diyoduk ,30.saniyede penaltı oldu :) ama bu iş bitmedi.ilk yarıda 2 attıysak 2.yarıda neden olmasın :)
Makaay selcuk rezalet,hakemin ne yaptıgı belli degil yerine göre kayırıyor takımları,burdaki üyelerin ne amacla yorum yaptıgı belli degil yok ayıpmıs tuncayın yaptıgı falan...işler karısık yani alırız insallah,mac sonu görüsmek üzere
Hasansas1905 çok umutluyum işallah 2.yarı dha da iyi oynıycaz. Türkiyem şu medeni kılıflı medeniyetsezleri şettir burda hadii beee:)