Orjinal Mesajı Yazan: musty
Orjinal Mesajı Yazan: ferrari
musty toplar harika ama bunu dkz den yapabilr miyiz acaba.Yaoılıyosa resimli anlatır mısın lütfen
dkzden de import yapılabilir ama en kolayı afs explorerle yer açıp graphics studioyla importlamak
ben de sana şunu sorayım neden afsyle yapmıyosun da dkz anlatımı istiyosun onunla yapmak daha kolay olsa onunla anlatırdım zaten :)
çünkü afs den ilk deniyişimde yapamamıştım.Ondan dkz anlatımı istedim ama şimdi gereği yok afs den 2. deneyişimde yaptım TOPLAR HARİKA Başarının devamını dilerim.