Orjinal Mesajı Yazan: semihply
musty allah razı olsun çok güzel açıklamışsın dediğin her şeyi yaptım fakat şimdide tam maça girerken oyundan atıyo nerde yanlış yaptım acaba?
yedeklediğn 0_texti kullan ve herşeyi baştan bir daha yap bi yerde hata yaptın herhalde o zaman oyuna girmez
not:yedekte kullandığının da yedeğini al gene sorun olursa kurtarma şansın olsun ünlü bir düşünür ne demiş "yedeklemeden patch yapmayın" :D