dogibaer2 Orjinal Mesajı Yazan: GechE ben de dün indirdim ama yükleyip çalıştırmak istediğimde bi pencere açılıyor ve aynen şöyle yazıyor "Choose language of the interface and cd-drive used for ripping" ve görev yöneticisinden sonlandırana kadar %99 cpu tüketiyor ama bi türlü açılmıyor,neden olduğunu bilen varmı ? Ayni problem bendede var