ByCisse arkadaşlar sizler fifanın içindeki müzikleri değiştirmek istiyorsunun ama olmuyor. Bu linkteki Programla Yapabilirsiniz Kulanımı Çok basit Kolay Gelsin http://rapidshare.de/files/7356879/Fifa06_Muezik_De_i_tir.rar.html
eseryalin arkadaşlar deneyen var mı çalışıyor mu... ben işyerinde indirip eve götürüyorum da eğer çalışmıyorsa uğraşmayayım... kullanan ve müzikleri değiştiren var mı. nasıl yapıldığını da anlatırsınız artık...
GechE ben de dün indirdim ama yükleyip çalıştırmak istediğimde bi pencere açılıyor ve aynen şöyle yazıyor "Choose language of the interface and cd-drive used for ripping" ve görev yöneticisinden sonlandırana kadar %99 cpu tüketiyor ama bi türlü açılmıyor,neden olduğunu bilen varmı ?