Canbomgs Ben beylikdüzünde oturuyorum 20 ytl idi ama 17 milyona indirimli aldım usb girişli takıyosun oynuyosun ben fifa ve pesi bunla oynuyorum kontorland in aynı ps2 gibi onlarla uğraşma sen bunu al daha ucuz gelir
ilgicekici Arkadaşlar bu gamepad'den bende de var ama bilgisayar tanımıyor. servis pack 2 yüklü olduğu için mi acaba? bi abi varmişti bana, acaba bi sürücüsü filan var mı?