burak35 arkadaşlar bu aleti her yerde arıyordum.Ensonunda yabancı bir sitede buldum.Bunu türkiyede nerde bulabiliriz.Bilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.Bu alet ps1-2 gamepadleri bilgisayarda kullanmak için işe yarıyor. http://www.futura-online.com/e-tienda/catalog/product_info.php/products_id/563/name/adaptador+mandos+playstation2+a+pc+(2+mandos+1+usb)/#also_purchased
03Gs1905 Walla sana tek diyebileceğim usb girişli çift analoglu bir jostick almandır.Ben aldım da oradan konuşuyorum böyle.Hem senin sistemden de daha ucuza mal edersin.. Seninki 1,5 Ytl al euroyu çarp senin fiatla 15.95 euroyla tabi artı birde kargo masrafları felen 50 Ytlyi bulur.En iyisi sende ver bi 20 milyon al bir tane usb jostick.Benimkinde ps1-2 çıkışı da var galiba...
burak35 Aslında soğru söylüyorsun ama benim bu aleti isteme sebebim playstation gamepadlerinin yön tuşlarının bitişik değil ayrık olması.Bilgisayar için bu komforu gördüğüm başka bi gamepad yok.umarım türkiyede bu aletin satıldığını bilenn biri bi iyilik yapar ve buraya bi msj bırakır
digimax dostum bu alete gerek yok sana sölim.. kontorlandın çıkarmış olduğu muhteşem ve ucuz bir joypad var.. hem ps2 ye hem de pc ye takılabiliyor.. ps2 kolunun aynısı yani.. çok muhteşem ve xp yle çok uyumlu..herkeze twvsiye ederim.. resmini bulursam yayınlarım..
Keremm Ewt beyler kontorland ın çıkarmış olduğu gamepad süper bişi.Bende 2 tane war.Aynı ps2 de oynuomuş gibi oynuosun çok rahat bi şekilde.
burakobe kontorland al 18 ytl ye ben aldım hem ps2 kolu hemde bilgisayar kolu çift giriş yeri war bence bundan al gayet iiiii
firatoktar kadıköy yazıcıoglunda aynı ise yarayan bir sey satılıyordu. onu alacaktım ki pc icin Logitech in joypadlerini gördüm ve logitech dual action aldım cok memnunum ve tavsiye ederim.
ZaBeaT walla kadıköy-yazıcıoğlunda usb'ye dönüştüren bir kablo var, 2 tane joystick bağlayabiliyorsun, 15ytl idi.
black wings Teknosa da Kontorland marka adlı arkadasların bahsettıgı gamepad mevcut 27 YTL ye alabılırsın yorumlar ıcın benden de +1
mertakpolat kontorland ı bende tavsiye ederim bendede iki tane var. uzun zamandır kullanıyorum (bendeki tek pc girişli olan) oynanışı çok rahat bide acayip sağlam:)
muzzy..! Bence iki analoglu başka bi gamepad al fazla uzun ömürlü değil çünkü kontorland 5-6 ay içinde bozuluyor..
burak35 Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry benim kullandığım gamepad bu oldukça memnunum tavsiye ederim aradağım işte bu gamepad.Bunun fiyatı hakkında ve nerelerde bulabileceğim hakkında bilgi verirsen çok memnun olurum.yer konusunda ankara tercihim ama ankara dışı varsa onuda yazsan olur.Şimdiden teşekkürler.
black wings aradağım işte bu gamepad.Bunun fiyatı hakkında ve nerelerde bulabileceğim hakkında bilgi verirsen çok memnun olurum.yer konusunda ankara tercihim ama ankara dışı varsa onuda yazsan olur.Şimdiden teşekkürler. Arkadasım bir cok kısı ben dahıl rahatlıkla bulabılecegını soyluyor bır ıkı satır dıkkatını verıp okusan zaten su an kullanıyor olurdun...Fotografını gorunce ıcın daha bır rahat ettı herhalde...
burak35 Orjinal Mesajı Yazan: black wings aradağım işte bu gamepad.Bunun fiyatı hakkında ve nerelerde bulabileceğim hakkında bilgi verirsen çok memnun olurum.yer konusunda ankara tercihim ama ankara dışı varsa onuda yazsan olur.Şimdiden teşekkürler. Arkadasım bir cok kısı ben dahıl rahatlıkla bulabılecegını soyluyor bır ıkı satır dıkkatını verıp okusan zaten su an kullanıyor olurdun...Fotografını gorunce ıcın daha bır rahat ettı herhalde... Haklısın foto görünce emin oldum.çünkü o kadar çok gamepad ve o kadar çeşit varki bahsedilen şeyin bu tip bi gamepad olduğunu bilsem yada harhangi biri bu fotoyu daha erken koysa daha çabuk olacaktı.son olarak Okuduğum herşeyi dikkatı yoğun veririm yalnız şu an bir kararsızlık içindeyim bu kontorlandmı alsam yoksa o aletimi arasında gidip geliyorum.Bu gidişle kontorland alacaz herhalde.Zaten yeğenim tutturmasa gamepad gamepad diye bu kadar yorulmayacaktım