Robert_Dyer min in golü çok güsel ve otantik bir gol arkadaşlar ama küçük bi ince nokta var o golde bu oyunu her oynayan atabilir.. hasanın şansıda yanında olmuş ender rastlanan bir gol atmış.. tebrikler Hasan :)
Mc.Speedy 3.Haftayı Ben Hazırladıkdan Sonra Yarışmayı Exvision Abim Devam Ettircek Bu arada BunuDa Duyurayım Sizlere ;) Artık Pes Edit Çok Sıkı Girmemiz Gerekiyor :)
amanbeus oyundaki görüntüleri video şekline nasıl sokacağız.Bilen biri buraya veya özele mesaj atarsa sevinirim.
quatroon Merhaba. Bende sizler gibi pes hayranıyım pes 5 de risse ile müthiş bir golüm var kayıt da ettim 6 yıldızda attım golümü. Ben bunu nasıl yollluyacağım. Yardımcı olursanız sevinirim.
udol miln ve hasansas'ın golleri harika ancak ben oyumu chosenone a veriyorum. tebrikler choseone :applause:
udol miln ve hasansasın golleri harika ancak ben oyumu chosenone a veriyorum. tebrikler chosenone :applause:
Black Cat verilen oylar gizlidir...kimse oyunu kime verdiğini söylemesin lütfen... beğenilerinizi dile getirebilirsiniz..ama ..oylar gizli tutulacaktır..
maNga-Ra hasan sas 3.hafta yarışması olmayacak mı yaw? 2 hafta geçti hala 2 deyiz. sana yolladım bi gol de indirmedin hala...
Miln Orjinal Mesajı Yazan: maNga-Ra hasan sas 3.hafta yarışması olmayacak mı yaw? 2 hafta geçti hala 2 deyiz. sana yolladım bi gol de indirmedin hala... ewet yaaaaaaaaa