1.Herkes Yama Bekliyor Biliyorum Üstünde Yük Var Bişey demiyorumm...
2.Seyret Diye Yolladın OK Bişey demiyorum Öle Olsun.. Gözünden Düştüm Aman Ne Üzüldüm...:(
3.Senin Bilmen Sorun Değil Yarışmayı Düzenliyorum Bunu Bilsende Bİlmesende Sölemem Lazım...:)
4.Gölünü İyide Çeksem Kötüde Çeksem Sonuçta 1 yıldızda atılmış bir gol..ve bunu sen bana yarısmaya koy diye gönderdin...,
5.burda bitirelim konuyu....