Orjinal Mesajı Yazan: zebanie
yaparım tabi neden olmasın:)
hocam işine karışmak gibi olmasın ama fenermod taki taraftar seslerini yeniden düzenlesen bence çok daha iyi olur..mesela www.gencfb.org sitesinde media bölümünde çok güzel tezahürat dosyaları var onları kullanarak yapamazmısın...
oyunculara yapılan tezahüratlar değil de genel olarak takıma yapılan tezahüratlar daha güzel olur bence bunu şunun için söylüyorum mesela oyunda nobre yok ama sürekli nobreye tezahüret yapılıyor:D
pes 5 artık oynanış belli bi düzeye ulaştı.bence birazda oyun harici oynayan kişiye zevk verecek stad da taraftar tezahüratları,pozisyonlarda taftarların verdiği tepkiler vs..vs...birde neden halen pes serisinde şu yedek kulübeleri boş anlamıyorum...kenarlara güvenlikçi yerleştiriyorlar mesela onun gibi kulübeye de biraz eleman yerleştirseler bence hiçte fena olmaz.