zebanie FenerMod bitti arkadaşlar.Buyrun indirin.Elimde olan imagelarla birşeyler yapmaya çalıştım.Her tarafı fenerbahçeyle bezenmiş bu patchi umarım beğenirsiniz. http://rapidshare.de/files/7263720/Fenermod_by_zebanie.zip.html zipi açın c:program fileskonamipro evo.. soc..5date_text.afs nin yerine koyun:) ve dahası FenerMod'da
Battousai Bence mükemmel olmuş eline sağlık ama indirmeyeceğim :D K.Erciyesspormod yaparsan o zmn indiririm :D :p
amanbeus bence mükemmel resimler seçmişsin...oranı çok iyi vermişsin.bir fenerbahçeli olarak da ayrı bir mutluluk tabiki.tekrar teşekkürler.
sinanguler süper olmuş ellerine sağlık, belki bir fotoğrafta da sampiyonlar ligi 11'ini görsek güzel olurdu. Bence güngüz çekilen resim yerine koyulabilir.
lebron_230 çok süper olmuş ellerine sağlık bide yakında fener marşları içeren yama da yapabilirmisin?
by_hunter_16 Benim en beğendim yama bu oldu kutlarım baboş çalışmaların güzel gidiyo baya bi güzel hemde daha nice yamalara
zebanie Orjinal Mesajı Yazan: lebron_230 çok süper olmuş ellerine sağlık bide yakında fener marşları içeren yama da yapabilirmisin? yaparım tabi neden olmasın:)