Ben 6 yıldızı açmamıştım master lige başladığımda 5 yıldız oynuyorum. Kendim kurdum takımı, dünyanın en büyük yıldızlarından kurulu 30 kişilik bir kadrom var. İkinci ligden sidik zoruyla çıktım. 1. ligde şu an 5 gollü galibiyetimle birlikte 2 galibiyet 1 beraberlik aldım. 3-4(1-1-2)-3 düzeninde oynuyorum. Sanırım oyuncular sisteme alışana kadar takım zorlanıyor. Ondan sonra belli bir süre en üst performansı gösteriyor. Rakipler taktiği çözdükten sonra da duraklama dönemine giriyor.