arkadaşlar konami pes-5 master ligde hiçbir değişiklik yapmadı bi süper cup bile koymadı,olsun bunada şükür diyoruz;
master lig pesde:
**aldiğim takım**: galatasaray
**zorluk seviyesi: ** altı yıldız
**lig A:** 6 alman,6 fransız,3 türk,3 hollanda,2 yunan ve diğer takımlar
**lig B:** 14 ingiliz takımı VE 2 iskoç takımı(premiere lig)
**lig C:** 16 italyan takımı (seire A)
**lig D:** 13 ispanyol takımı ve 3 portekiz takımı(komşu oldukları için:D)
volla ben en güzel ve en dengeli düzeni bu şekilde çıkardım; ya siz.....