http://rapidshare.de/files/11217581/Hurricane_II__Fenerbah_e__Nis_2006_.tac.html
Arkadaşlar bu gördüğünüz taktikle Fenerbahçeyi çalıştırıyorum.Super ligde namağlup şampiyon oldum.Türkiye Kupasını kazandım.Şampiyonlar liginde Juventus ile Final oynayacağım.Unutmadan oyunda hiçbir hile yapılmamıştır.Antreman programı ve taktik tamamen bana aittir.Ligde 32 maçta 23 galibiyet 9 beraberliğim var.81 gol atıp 26 gol yedim.Bunun nedeni bu oyun fm2006 daki ilk oyunum olduğundan tecrübesizdim ve ii transferler yapamadım.klüp ve taraftar adeta bana tapıyo yeni sözleşme imzaladık ne dediysem kabul ettiler:)Basına verdiğim demeçler ve futbolcularımla ilişkimin çok büyük faydaları oldu.Arkadaşlar sizlere tavsiyem oyun açıldığında takımı gerçek bi refüzyondan geçirin teknik ekibi falan yetenekli ve dünyaca ünlü kişilerle yenileyin.Çok faydası oluyo.Taktiğin deyaylarına gelince diziliş 4-1-2-1-2 fakat taktiklerde önemli olan dizilişten çok futbolcuların uyumu özellikle mevkilere oyuncu seçerken oyuncu komutlarının o oyuncu tarafından yapılabilmesini sağlayın yada bazı komutları değiştirin ve maç içindeki hamleler çok önemli ee artık o sizlere kalmış.İşler yolunda gitmediği zaman takım komutlarında gerekli değişiklikleri yapın .Unutmadan oyuncularla görüşmeleri motivasyonu yüksek olan baş antrenörünüze bırakın (Tavsiyem Marco Rota )haa unutmadan takımda şikayetçi olduğum tek husus kornerler o ayarları bi türlü düzgün yapamadım bi el atın o bölüme.Taktiğin adı kasamdan geliyo meraklılarına ... İİ Oyunlarr...
*Taktiği kullanıpta başarılı olamayan arkadaşlar unutmamalılar ki bir taktik her takıma uymayabilir. HurricaneII by rtv_karub