Maç motorunun FM2005'tekinden çok daha gerçekçi olması taktik yapma işini zorlaştırıyor. İyi bir taktikte orta saha kesinlikle kalabalık tutulmalı, kanatlar da ihmal edilmemeli. Denediğim taktiklerde hep buna dikkat ettim. Ama orta sahayı kalabalık tutmak için ya tek forvet yada 3'lü defans kullanmak gerekiyor. 4-4-2 düzenine dayalı ideal dizilişi henüz bulamadım. Tek forvetli taktiklerden istediğim verimi bir türlü alamıyordum. Bu yüzden çareyi, forvet sayısını 2'ye yükseltme fakat defansı 3'e düşürme de buldum.
3'lü defans olayından pek hazzetmesem de orta sahayı kalabalık tutmak adına mecbur kaldım. Bu taktikle Samsunspor'la, 1. GS'nin 3 puan gerisinde, 3. Gençlerbirliği'nin 11 puan önünde 2. sıradayım. http://img509.imageshack.us/my.php?image=puandrm0jw.jpg
3'lü defans olduğu için büyük liglerde elinizde patlayabilir. WBL ve WBR oyuncularınız ne çok defansif ne de çok ofansif olsunlar. Ama çok iyi AMR yada AML'leriniz varsa oynatın tabi.

Download: http://rapidshare.de/files/8230775/3-3-2-2_takunya__Samsunspor__Mar_2006_.tac.html