arkadaşlar bana yuksek çözünürlükte resim linklerini gönderim gs,bjk + milli takım yapayım en kısa zamanda. biraz da reklamımı yapın:)oylayın:) sabitlesinler bari konuyu:)
fenermod'u diğer ezeli rakiplerden:)(sizsiz futbolun tadı olmaz) övgü alacağını gerçekten tahmin etmiyordum.hepinize çok teşkürler.resim linklerinizi bekliyorum.1-2 güne kadar resim gönderirseniz bjk ve gs'li kardeşler de estetik bir menü sahibi olacaklar tekrar teşekkürler
artı orjinal klüp amblemlerini editlemeye çalışıyorum küçük bir sorun var aşabilirsem onlarıda paylaşacağım sizinle.
coming soon...