Menunüzde Henry,Drogba vs. gavuru istemeyen Fenerbahçeli kardeşler için bir Fener Mode yapmaya başadım.Şimdilik bu kadari bitti. Ama bu kadarla sınırlı kalmayacak. zamanım oldukça geliştirecem.
iyi pes oynamalar ayrıca tüm SCN ailesinin bayramı kutlu olsun bu benden Fenerbahçelilere bayram hediyesi olsun. vay be ne cümle oldu:)
http://rapidshare.de/files/7144216/fenermod_v1.0.zip.html


Alex'imiz :D

Appiah'ımız :D

Anelka'mız :D
yorum ve önerilerinizi bekliyorum...
Zebanie