Thor Konu Dışı bölümüne ben açmıştım ama ne zaman ve ne yazdım hatırlayamadım şimdi. Ayrıca Pizarro senin açtığın konuları okumaktan konu açacak zaman ve hal kalmıyor:D.
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 ya arkadaşlar benim kide tam tersi. tatil olunca takılmaıyom foruma:) evet eylülden itibaren mesajların artmaya başladı :)
asasasasasasas Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil Valla Benim İnternet Explorera tıkladığımda ellerim artık otormatik olarak soccercenter yazıyor arkadaşlarım bile bu duruma şaşırıyorlar :p Aynen:)
CrossOver tatil de yazlıktayım arkadaşın başına silah dayayıp ogameye girebiliiodum 56 k dan:p(not:harbiden silah dayamıodum)
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Benim yaz-kış farketmiyor okulda olsa her zaman burdayım FoRzA SCN aynen forever SCN bu forumun üzerine başka forum tanımıyorum abi şimdiye kadar takıldığım girdiğim en iyi en disiplinli forum valla:applause: arada bazı parazitler oluyor ama onlarda işin tuzu biberi işte :rolleyes:
skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: M®.Bean™ aynen forever SCN bu forumun üzerine başka forum tanımıyorum abi şimdiye kadar takıldığım girdiğim en iyi en disiplinli forum valla:applause: arada bazı parazitler oluyor ama onlarda işin tuzu biberi işte :rolleyes: yazacaklarımı yazmışsın be abi :o
Geyiq Team benimde anasayfam SCN walla başka siteye girmez oldm :) diğer forumlarda bir kargaşadır gidio walla belkide böylesi daha ii
R@PP€R valla helal olsun temmuzun başında üye oldum ve 4 ayda 2000 mesaj attım... :D Hastası oldum bu forumun :D valla gerçekten disiplinli bir forum... İnternete ilk girdiğim 3 siteden biri SCN ;)
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R evet eylülden itibaren mesajların artmaya başladı :) aynen öle:D:D
CrossOver ya anasayfayı scn yapıom ablam deiştirio google ana sayfada:)ama socccercenter yazmak artık alışkanlık oldu ellerim klavye üstinde kayıyo:D
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Bende takılırım hergün ama son günlerde fazla mesaj atmıyorum. avatar koymuşun sonunda koyacak başka adam yok muydu:D
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ avatar koymuşun sonunda koyacak başka adam yok muydu:D Onun gibi adam mı var be.Adamım o benim. :)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Onun gibi adam mı var be.Adamım o benim. :) benim avatarla çok iyi bi ikili oluştururo:D (konumuz neydi:))
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ benim avatarla çok iyi bi ikili oluştururo:D (konumuz neydi:)) Evet dağıtma konuyu lütfen. :)
Gökhan Venom bu kurayni"nin resmini avatarında görünce maçtan önce bu adamın bize gol atacağını hissetmiştim :p vede yedik