Orjinal Mesajı Yazan: blueboy92
nedeni bence foruma daha çok okul çağındakiler takılıyo ,,okullar açılınca aileler bilgisayarı kısıtladığı için forumda durgunluk var
çok doğru....
internete girdiğimde ilk hedef SCN Forum(anasayfam bu zaten;))
şu ana kadar online'dim sürekli ama bundan sonra ben de pek takılamıcam foruma