avci_edr arkadaşlar bende we turka war ama bi halta yaramıoo resmen hollanda ligini oynuosun ben turk tkımlarıyla oynamak ıstıomm yardım pllisss
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: avci_edr kardes nası yapılıosa söyle trası kess Attığınız mesajı kime itafen yazdığınızı veyahut ne amaçla yazdığınızı açıklamazsanız ban cezası alacaksınız.Kimseyi tehdit etmeye hakkınız yok..