madem kitserver ile forma eklemek anlatıldı...bende GGS ile takımı lisanslı yapmayı anlatıyım.
Kitserverde sadece Lisanslı takımların formaları eklenebiliyor.bunu aşmak için Graphic studio’yu kullanmak gerek.
Graphic studio ile 0_text.afs’yi açın.AFL dosyasını soracak:unixxx yazanı seçin.
İnterlace method olarak BGR’yi seçin
değiştir mek istediğiniz takımın üzerine gelerek:sağ klik “kit properties”e girin.oradan lisanced team’ı seçin.
Artık lisanssız formalarınızı Kitserver tutorialinde yazdığı gibi ekleyebilirsiniz.
saygılarımı sunarım.