Beşiktaş Teknik Direktörü Jean Tigana, Sevilla karşısındaaldıkları yenilgi için ´´Yazık oldu´´ yorumunu yaptı. Tigana, maç sonrası düzenlediği basın toplantısında maça çok iyi başladıklarını ifade ederek, ´´İlk bir saat başabaş mücadele ettik. İyi oynadık. Ama sonuç istediğimiz gibi olmadı. Yazık oldu´´ dedi. İkinci yarıda fizik olarak düştüklerini, bazı oyuncularının ayaklarına kramp girdiğini ve maçı bitiremediğini ifade eden Fransız teknik adam, ´´Başladığımız ritmi maalesef son bölümde gösteremedik. Rakip takımda Kanoute´nin oyuna girmesiyle fiziksel olarak bir çıkış oldu´´ şeklinde konuştu. Beşiktaş´ın bu yenilginin ardından gruptaki şansının ne olduğunun sorulması üzerine Tigana, ´´İki maçı da kazanmamız lazım´´ diye yanıt verdi. Tigana, bu galibiyetle Sevilla´nın grubun favori ekibi olduğunu söyledi. Okan Buruk ise ilk yarıda çok iyi oynadıklarını, ancak ikinci yarıya kötü başladıklarını belirterek, ´´Arka arkaya 2 gol yiyince, bir anda oyunun şekli değişti. Girdiğimiz gol pozisyonlarını değerlendirseydik, sonuç farklı olurdu´´ dedi. .